מה יקרה למשרות משאבי אנוש בענף הספורט?

עתיד משאבי האנוש בתחום הספורט עדיין לא ברור. מצד אחד, יש יותר ויותר עבודות שיהפכו לאוטומטיות. מצד שני, לא ברור אם המשרות הללו יוחלפו ברובוטים או עוזרי בינה מלאכותית. בעתיד, אנו עשויים לראות שינוי מוחלט של מחלקות משאבי אנוש ותפקידים כאשר הם מתפתחים להתמקד בגיוס ושימור במקום רק בשכר.

תחום משאבי האנוש משתנה במהירות, וכך גם המשרות בתוכו. מקצועני משאבי אנוש צריכים להיות פתוחים יותר לשינויים ומוכנים להתאים את מערכי הכישורים שלהם לצרכי הארגונים שלהם. היי בוב טוענת כדי שאנשי משאבי אנוש ישרדו בסביבה החדשה הזו, הם צריכים להתחיל לחשוב על עצמם כשותפים עסקיים במקום להיות רק מחלקה שעושה עבודה אדמיניסטרטיבית.

מקצועני משאבי אנוש יצטרכו להיות מיומנים יותר בניתוח נתונים, בינה מלאכותית וטרנספורמציה דיגיטלית. הם גם יצטרכו להבין טוב יותר כיצד פועל המודל העסקי של החברה שלהם או כיצד הוא עשוי לעבוד בעתיד.

מהם היתרונות של פלטפורמת היי בוב למשאבי אנוש?

משאבי אנוש הוא תחום שעדיין לא הושפע משמעותית מהכנסת הבינה המלאכותית. עם זאת, זה צפוי לקרות בזמן הקרוב. ייקח קצת זמן עד שאנשי משאבי אנוש יאמצו את הבינה המלאכותית ככלי לעבודה שלהם – אבל כשיעשו זאת, זה ישנה את הדרך שבה הם עובדים לנצח.

הכירו את היי בוב, פלטפורמת משאבי אנוש שעוזרת בדרכים רבות: על ידי אוטומציה של משימות ותהליכים מסוימים, כמו גיוס ומיון, או על ידי מתן תובנות לגבי ביצועי עובדים. לדוגמה, זה יכול להפוך כמה מהמשימות השגרתיות והחוזרות ביותר שאנשי משאבי אנוש צריכים לעשות על בסיס יומי. יש לו גם פוטנציאל ליצור ניתוח חיזוי שיעזור לאנשי משאבי אנוש בהבנת כוח העבודה של החברה שלהם והצרכים שלה.