כל החנויות שעובדות יחד עם מועדון מכבי ווינז

מועדון מכבי ווינז הוא מועדון חדש שהושק בתקופה האחרונה על ידי קבוצת מכבי. המועדון מציע הצטרפות לאוהדים מושבעים שרוצים לקחת חלק בעוד מישור של בית "מכבי", ומאפשר להם לבצע רכישות אצל מגוון חנויות ורשתות ולקבל החזרים של אחוזים מתוך הקנייה. כדי שתוכלו למצוא את עצמכם בתוך העניין, אספנו עבורכם את כל החנויות שעובדות יחד עם מועדון מכבי ווינז, וסיכמנו לכם אותן בצורה מפורטת כאן למטה. אז מה אתם אומרים, שנתחיל?

עוד לפני הרשתות – מה היתרון של מועדון מכבי ווינז?

מועדון מכבי ווינז נולד מתוך הרצון להעניק לכם בית שבו אתם יכולים לקבל יותר וגם להעניק יותר. בכל רכישה שתבצעו בחנויות שנפרט כאן למטה תוכלו לקבל CASHBACK בחזרה ובאופן ישיר לחשבון הבנק שלכם, וכן לתרום לפעילויות הקהילתיות והחברתיות של קבוצת מכבי.

הדיל הזה הוא טוב ורווחי לכולם, והוא יוצר למעשה מעגל שיתופי בין כל מי שקשור בקבוצת מכבי הנהדרת – הישראלית והעולמית כאחד.

הרשתות שעובדות יחד עם מועדון מכבי ווינז

כל אחת מהרשתות שנפרט כאן מביאה איתה אחוזי CASHBACK אחרים, כאשר חלקן מקומיות ואילו חלקן בין לאומיות. בין הרשתות תוכלו למצוא רשתות אופנה כמו ASOS, WESHOES, קסטרו, נייק ורנואר, רשתות טיפוח וקוסמטיקה כמו ללין או סבון, רשתות תיירות כמו בוקינג, הוטלס, וואלה! טורס, איסתא ואשת טורס, חנויות אונליין כמו איביי, אלי אקספרס, עליבאבא ועוד רשתות בריאות ויופי, מחשבים ואונליין, חנויות כחול לבן, חנויות מוצרים לבית ועוד.

הרשתות מציעות CASHCABK בגבהים משתנים כמו עד 3% החזר כספי, עד 9% החזר כספי ועוד, כך שכל רכישה שלכם הופכת למשתלמת יותר מאי פעם. הצטרפו עוד היום והתחילו להנות!

עדכון – השת"פ עם מכבי נתניה יצא לפועל! פרטים בלינק https://www.maccabiwinz.co.il/partner/maccabi-netanya