אימון פונקציונלי בראשון לציון

רציתם לעשות פעילות גופנית קצרה ולהוריד בה הרבה קלוריות? אין לכם הרבה מיכשור ספורט ובכל זאת רוצים לבצע אימון חזק? אז אימון פונקציונלי הוא בול בשבילכם.

המאפיין של אימון פונקציונלי בראשון לציון נעוץ בכך שהוא מפעיל את שרירי הליבה בתוספת של קבוצת שרירים אחרת, אשר פועלת במשותף במספר היבטי ניעה במענק של יציבות ושל איתנות, כמו למשל פילטיס, עשיית כושר או יוגה. אלו שונים מאימון בחדר כושר, אשר יבודדו בדרך כלל רק שריר אחד בגוף שלכם.

היתרונות של אימון פונקציונלי

למעט שאימון זה מאוד יעיל, הוא גם משמעותי עבור תשתית לאימון שונה בשל כך שהוא ימנע הסבה של נזק אפשרית בגוף שלכם, הם נותנים בידכם ביצוע של פעולות באופן מאוזן על כל שרירי הליבה בגוף שלכם וביצוע שלהן יסייע בידכם את אופן השימור של הטווח של הניעה במפרקים שלכם. אימון פונקציונלי מתאים עבור כל סוגי האוכלוסייה ובדרך כלל, על ידי כמה אימונים תיכנסו מהר מאוד לעסק.

סינרגיה של קבוצת תרגילים באימון כזה תעניק לכם את האימון האידיאלי עבורכם, גם בעקבות העובדה ככל שיותר קבוצות של שרירים ישולבו, כך תשרפו יותר קלוריות ויותר מרץ.

  1. כושר אירובי מיטבי – עשיית השימוש בהרבה קבוצות השרירים בבת אחת דורש מכם הוצאת מרץ יותר גדולה, לעומת אימון סטנדרטי, בשל כך המערכת שמעניקה מרץ בגוף שלכם, לרוץ המערכת הקרדיו ווסקולארית פועלות בצורה יותר חריפה על מנת להזרים אל השרירים מרץ על ידי הדם ובאופן כזה עורכים אימון אירובי תוך כדי אימון של כוח, מי מבינכם אשר ותיק באימון פונקציונלי עשוי לדווח על לב אשר פועם ברמה רבה ועל תושה של מאמץ אירובי.
  2. הטבה בכושר הגופני הכללי שלכם – על פי מחקרים נמצא, כי הגורם המרכזי עבור כך שבני אדם שוכרים את שירותיו של אימון פונקציונלי אמון בכדי מענק של עזרה מקצועית עבור הטבה של בריאות כלי הדם והלב, קואורדינציה, אלסטיות, שיווי משקל, חוסן, יציבות, סיבולת. באימון פונקציונלי יקפידו לשמור על אופן ההתפתחות שלכם וידריכו את התכנית שלכם, ככל שתתפתחו, כל יעזור בידכם להתקדם בטווח הארוך ולהיטיב את אורח החיים שלכם.
  3. הוצאה מאוחרת של קלוריות- מתייחס לגדילה של שריפת קלוריות בעת מנוחה, בעת אשר בה תתאוששו בסיום ביצוע פעילות גופנית. באימון קלאסי בחדר כושר, תשרפו קלוריות בסיום האימון באופן זניח, בשל כך כי העלייה בקצב של הלב וכן בהפרשת כל מיני הורמונים בעת ביצוע פעילות גופנית הינה מועטה לרוב באימון סטנדרטי.

לגוף עשוי לקחת שהות רבה יותר כדי להתאושש ולהשיב את עצמו לשלב שבראשית האימון ולכן תעלה שריפת הקלוריות בשעת מנוחה בסיום האימון.

לפרטים ומידע נוסף אתם מוזמנים לפנות לרשת מכוני הולמס פלייס באתר https://www.holmesplace.co.il/